Jan op weg 1

3 maart 2020 - Vessem, Nederland

Hi volgers, Allereerst iedereen bedankt voor de reacties, kaartjes, geluks poppetjes/klavertjes en whisky. Zondag al gearriveerd in Den Bosch samen met Jacqueline. Gezellig door het centrum gewandeld, winkeltjes bekeken en lekker geluncht. De Sint Jan bezocht en van de koster de 1e stempel gekregen in mijn pelgrimspas. Maandagochtend afscheid genomen en uit gezwaaid door Jacqueline, op weg naar Haaren voor de 1e B&B. 17 km met de hele dag miezer regen. Vanmorgen na een heerlijk ontbijt en lekker te hebben geslapen (dit wil Cora graag weten) op weg naar Vessem. Prima wandelweer en na 23 km aangekomen bij de pelgrimshoeve Kafarnaum. Morgen passeren we de grens op weg naar Postel waar ik bij de abdij mag aankloppen.

1. John de Roos:
    3 maart 2020
    Gaaf Jan nu al een avontuur en morgen alweer naar België
    Vandaag best een flink stuk 23 km
    Nog geen pijntjes?
    Veel succes
  2. Gertrud:
    3 maart 2020
    Het grote avontuur is begonnen!
  3. Erna:
    Mooie plaatjes, en dit is pas dag 2
    Geniet van alles ik ben al benieuwd naar het volgende!!
  4. Yvonne Jelluma:
    3 maart 2020
    Heb je de wegzending nog gedaan? Een hele goeie wandelreis.
  5. Jan Hogeveen:
    5 maart 2020
    Hi Yvonne, de ceremonie van wegzenden toch niet gedaan.
  6. Yvonne:
    3 maart 2020
    Spannende paadjes ook. Geniet ervan en wij genieten mee van je blog en foto's
  7. Patricia Junge:
    3 maart 2020
    Dank dat ik mag meekijken en meelezen.
    Ik wens je een goeie trip en het begin ziet er al leuk uit, ondanks de miezeregen .
  8. Richard:
    4 maart 2020
    Jan groetjes van fred richard en Henny wij zitten bij van der valk 👍🏻
  9. Rob van Rossum:
    Hi Jan,
    Het is heel erg leuk om je zo te kunnen volgen en je avonturen een beetje mee te beleven.
    Ik kijk uit naar je volgende verslag.
  10. Toni Hogeveen:
    Hi broer,
    Het gaat je goed af zo te zien super. heb vandaag naar de Halve maan gelopen en terug .Was ook genieten
  11. Jan Hogeveen:
    5 maart 2020
    Hi Toni, aan het oefenen om een paar dagen mee te lopen?
  12. Ruud en Lolanda:
    5 maart 2020
    Ben je al in het buitenland, Jan? Heel veel succes!
  13. Jan Hogeveen:
    5 maart 2020
    Hi Ruud, Ja hoor de Belgische grens is gepasseerd. Ben bijna ook over de taalgrens. Dat wordt nog wat met mijn 3 woorden Frans.
  14. Ruud en Lolanda:
    6 maart 2020
    Goed hoor, Jan. Bon voyage, bon courage et bonne journée!
  15. Toni Hogeveen:
    6 maart 2020
    Als ik dat zo leest en jouw foto s zie geniet ik van wat jij aan het doen bent . maar neem ook je rust af en toe .En ja wie weet kom ik wel een paar dagen meelopen.