Jan op weg 37

5 mei 2023 - Santiago de Compostela, Spanje

Vrijdag 05 mei 2023 11.00 uur

Zittend tegen een pilaar op het Praza do Obradoiro voor de Kathedraal zit ik te kijken naar de aankomst van de pelgrims. Vreugde en tranen iedereen beleefd dit op zijn eigen manier. Sommige uitbundig midden op het plein en andere in stilte op een bankje. Afgelopen zondag 30 april heb ik dit ook mogen ervaren. Hier nu denkende wat voor een apart gevoel dat was om hier aan te komen moet ik een traantje laten. Dat ik dit heb mogen en kunnen doen na bijna 2200 kilometers door verschillende landen en in diverse etappes met alle hindernissen, vermoeidheid en pijn, maar niet te vergeten het ontmoeten van mensen uit vele landen is het een levenservaring om nooit meer te vergeten. Morgen vlieg ik naar huis en zie na 5 weken weer mijn lief Jacqueline, Quinten en zijn vriendin Lisa.

Bedankt voor al jullie mooie reacties.

1. Jacqueline:
    Tot morgen😘
  2. Gertrud:
    5 mei 2023
    Het was ook een beetje een avontuur om je verhalen te volgen. Goede reis!
  3. Henk van der Heijden:
    5 mei 2023
    Jan gefeliciteerd met het volbrengen van de pelgrimage. Fijne reis naar huis.
    Groeten Anja en Henk
  4. Yvonne:
    6 mei 2023
    Het was prachtig om mee te genieten van je verhalen en mooie foto's. Moet een geweldige ervaring zijn geweest met alle weersomstandigheden, het geregel onderweg en zoeken naar slaapplekken, barretjes en kookgerei. Respect voor jou en ga nog lang nagenieten. Dikke pluim voor jou!
  5. Erna:
    8 mei 2023
    Jan bedankt, voor al je mooie verhalen en foto's
    Respect voor jou, je bent een door bijter en een topper!!
  6. Maarten Don:
    15 mei 2023
    Wauw Jan, you did it! Ondanks Corona, pijnlijke knieën, rotweer, etc. Respect. Mooi dat je ook schrijft over je emoties. Dat zal thuis nog wel even doorgaan.... Mooi man, geniet er van.
  7. Marianne Roelofswaard:
    2 juli 2023
    Geweldig Jan, om te lezen dat jij je doel hebt gehaald! Ik kwam je site ineens tegen. Respect voor je doorzetten en uithoudingsvermogen! All the best!